Koktajl na problemy z zasypianiem

Składniki:

  • 1 dojrzały banan,
  • pół łyżeczki dzikiej róży, aceroli lub ćwiartka pomarańczy,
  • szczypta cynamonu,
  • szczypta białka konopnego.

Przygotowanie:

  1. Banana obierały ze skórki i wkładamy do blendera razem z obraną wcześniej pomarańczą.
  2. Możemy też wybrać grejpfruta, jeżeli nie chcemy, aby koktajl był zbyt słodki.
  3. Dosypujemy białko konopne i szczyptę cynamonu - najlepiej świeżo zmielonego.
  4. Miksujemy wszystko dokładnie i podajemy od razu do spożycia w przeciągu 15 minut.
  5. Jeżeli koktajl jest zbyt gęsty, możemy rozwodnic go wodą lub mlekiem roślinnym. 

Jaki wpływ ma witamina C na zasypianie?

Naturalna witamina C przyczynia się do redukcji stresu, wsparcia układu odpornościowego oraz produkcji kolagenu w organizmie. Dodatkowo ułatwia zasypianie poprzez wspomaganie układu nerwowego, co sprawia, ze organizm łatwiej się wycisza i regeneruje podczas snu. Dodatkowo chroni nadnercza oraz pomaga pozbyć się otyłości brzusznej. Dzięki prawidłowemu poziomowi witaminy C, jesteśmy mniej skłonni do podjadania między posiłkami.