Zimowe, ponure poranki i wcześnie przychodzące wieczory sprawiają, że ciągle jesteś senna, ociężała i nie masz na nic energii? Dzięki prostym zasadom, które możesz wprowadzić od razu po przeczytaniu tego artykułu sprawią, że odzyskasz energię i zaczniesz cieszyć się zimą!

Wyłącz smartfon                  

Każdego dnia zaplanuj sobie przynajmniej godzinę bez telefonu. Dzięki temu odetchniesz od ekranu, będziesz miała czas na uporządkowanie myśli i spożytkowanie tego czasu na coś innego - co powiesz na dobrą książkę? Pamiętaj także, aby stawiać granice w kontaktach ze znajomymi, pamiętaj, że potrzebujesz czasu tylko dla siebie!

Regularnie się rozciągaj!

Napięte mięśnie wyczerpują naszą energię. Oprócz poprawy postawy, rozciąganie się zmniejsza poziom stresu, poprawia krążenie i sprawia, że mamy więcej energii.

Zadbaj o suplementację

Możesz znaleźć suplementy, które podnoszą poziom energii w organizmie. Witamina D3, B12 czy Żeń-szeń pobudzą twój organizm równie skutecznie jak mocna kawa. 

>>> Te 3 witaminy ochronią Cię przed przeziębieniem i problemami z oddychaniem <<<

Uporządkuj swoją przestrzeń

Nie ma nic bardziej męczącego niż bycie otoczonym przez chaos. Zacznij sprzątać, a twoja energia powróci. Zrób sobie listę podzieloną na sprzątanie konkretnych miejsc i półek. Wyznacz sobie konkretne cele i pracuj nad nimi systematycznie.

Jedz więcej magnezu

Magnez jest niesamowicie istotny w procesie zaopatrywania naszych komórek w energię. Uzupełnij swoją dietę o zielone warzywa, orzechy i ryby, które są bogatym źródłem magnezu.

Zobacz również:

Spędzaj czas na zewnątrz!

Łapanie promieni słonecznych zimą jest niezwykle ważne. Już 5 minut na słońcu sprawi, że naładujesz baterie i będziesz tryskać energią. W ten sam sposób możesz w naturalny sposób uzupełnić braki witaminy D, która jest niezwykle przydatna przy budowaniu odporności.