Spis treści:

  1. Sok z zielonych warzyw
  2. Zielona herbata
  3. Yerba mate
  4. Sok z buraka
  5. Spirulina i chlorella

Sok z zielonych warzyw

Dostarczając jak największą ilość zielonych warzyw w swojej diecie sprawiasz, że uzupełniasz niedobory witaminy K, C oraz tych z grupy B. Zawartość potasu i magnezu ułatwia koncentrację oraz poprawia pracę serca, chroniąc cię przed wpływem codziennego stresu. Wyciśnij sok z jarmużu, selera naciowego czy też natki pietruszki i wspomóż swój początek dnia!

Zielona herbata

Zawarte w zielonej herbacie antyoksydanty przyczyniają się do niszczenia wolnych rodników odpowiadających za starzenie komórek. Dodatkowo zaparzona przez 1-2 minuty pobudza, a powyżej 4 minut odpręża i pozwala ukoić nerwy po dniu w pracy. Wybierz tę liściastą lub herbatę matcha, która jest nieoceniona zarówno do picia, jak i składnik porannych koktajli.

Yerba mate

To zastrzyk energii na cały dzień! Słynny podróżnik, Wojciech Cejrowski za każdym razem popijał właśnie yerba mate, które nie tylko dawało kopa, ale także energię na resztę dnia. Wykazuje ona właściwości przeciwzapalne, odtruwające organizm, a także regulujące przemianę materii.

Sok z buraka

Sok z buraków podłużnych, jak i tych używanych na zakwas z buraków działa energizująco oraz pozwala obniżyć poziom cholesterolu we krwi. Zmniejsza ciśnienie tętnicze i poprawia koncentrację. Dzięki niemu z łatwością pozbędziesz się stanów zapalnych w organizmie.

Spirulina i chlorella

Nie sposób zliczyć pozytywnego wpływu spiruliny na nasz organizm! odtruwa go, pozwala obniżyć ciśnienie krwi oraz wspiera detoksykację poprzez oczyszczanie wątroby. Działa lepiej niż kofeina zawarta w kawie - przez cały dzień masz siłę na nowe zmagania! Coś dla odchudzających się - przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i wspiera w utrzymaniu prawidłowej diety. Dzięki niej zmniejsza się ochota na słodycze!